Friday, November 27, 2009

Critical Mass Χανιά 26 Νοεμβρίου 2009

Η συμμετοχή μειωμένη σε σχέση με την προηγούμενη φορά, αλλά από γενικής απόψεως δεν ξέρω, διότι για εμένα ήταν μόλις η δεύτερη φορά που πήγα σε CMR.

Ακολουθεί παρακάτω link με το (μονταρισμένο) βίντεο που τράβηξα (με την φωτογρ. κάμερα) . Το αμοντάριστο έχει διάρκεια περίπου 47 λεπτά, όσο και η βόλτα (η δικιά μου γιατί απ'ότι έμαθα μερικοί συνέχισαν μετά και προς δικαστήρια). Από αυτά κράτησα περίπου 7,5 λεπτά στα οποία νομίζω φαίνεται αρκετά καλά η πορεία μας.

Υπ'όψιν :

1) Το βίντεο είναι στο vimeo.com διότι επιτρέπει στο χρήστη αν έχει κάνει λογαριασμό στο site, να κατεβάσει το αρχικό βίντεο που ανέβασα εγώ (σε avi δλδ). Μαλακία, μεν, που θέλει login, αλλά δεν έχω βρει κάτι αντίστοιχο σε site που να μην έχει άλλους περιορισμούς ή προβλήματα. Ο λόγος που θέλω να μπορεί να κατεβάσει όποιος θέλει το βίντεο είναι για να μπορούν να το δουν και όσοι δεν χρησιμοποιουν το Adobe Flash (εγώ, π.χ. :) ). Και βέβαια για να το έχει όποιος θέλει αποθηκευμένο στο pc του.

2) Πέφτει πολύ κούνημα. Η κάμερα ήταν στηριγμένη κοντά στην δεξιά άκρη του τιμονιού οπότε δεδομένου του οτί πηγαίναμε καπως αργά (και δεν είμαι και κανάς σούπερ πιλότος) παίζει πολύ. Την άλλη φορα θα την βάλω κοντά στο κέντρο του τιμονιόυ οπού το κούνημα θα είναι πιο ανεπαίσθητο.

3) Το αρχικό βίντεο ήταν πολύ σκοτεινό. Έκανα ότι μπορούσα με φωτεινότητα και contrast και νομίζω οτι η ορατότητα είναι αρκετά βελτιωμένη, αλλα σε κάποια σημεία (παλιά πόλη, φυρκά και προς κολυμβητήριο) παίζει πολύ συσκότιση.


Για όποιον έχει flash εγκατεστημένο κλικ εδώ.


Όποιος δεν έχει flash, πηγάινετε στο vimeo.com , κάντε λογαριασμό και μετά στο παραπάνω link (έχοντας κάνει login), κάτω δεξιά στην σελίδα θα έχει ένα link που θα λέει:

Downloads:
Download AVI version
1440x1080, 118.25MB

No comments: